Vi söker scouter i ålder 11-14 år

9 september, 2023 av Emanuela Caira

Bli Medlem i Jägarnas Äventyrliga Scoutteam – Ålder 11-14 år!

Vill du vara en del av något spännande och utvecklande? Har du en passion för äventyr, teamwork och att utforska den stora världen omkring dig? Då är det här din chans att ansluta dig till vårt fantastiska scoutingteam för ungdomar i åldern 11-14 år!

Varför ansluta sig till oss?

• Vi har engagerade ledare med erfarenhet av att guida och inspirera unga scouter.
  • Du kommer att delta i planeringen av aktiviteter och forma din egen scoutingupplevelse.
  • Vår scoutgrupp är en trygg och inkluderande plats där alla är välkomna att vara sig själva och växa.

Hur du anmäler dig:

Om du är mellan 11-14 år och vill vara en del av vår fantastiska scoutingfamilj, är det enkelt att anmäla sig! Besök vår hemsida och fyll i ansökningsformuläret. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt spännande äventyr!

Kontakt:

Har du frågor eller vill veta mer? Tveka inte att kontakta oss för mer information. Anslut dig till oss och ge dig själv möjligheten att växa, utforska och skapa minnen för livet! Välkommen till vår scoutingfamilj – Jägarna Göteborg!